Szállítmányozás 2024 konferencia

2018. április

TARTALOM

Léptékváltás az air cargo forgalomban

„Öles lépésekkel haladunk, de lehet még gyorsítani”
Katona László, az MMV Magyar Magánvasút Zrt. vezérigazgatója

Szolgáltatásnyújtás integrátorként – termináltól terminálig
Schöberl Péter, az Amber Rail a.s. ügyvezető igazgatója

Közép- és kelet-európai babérokra tör a BI-KA
Szécsi Gabriella, a BI-KA Logisztika Kft . ügyvezetője

„A szívemben mindig MASPED-es voltam, vagyok és leszek”
Káldor László, a MASPED felügyelőbizottságának elnöke

A francia kapcsolat – honi szerepvállaláshoz
Szabó György, a Prevost-Hungária ügyvezető igazgatója

Kényelmesen és könnyedén
Réthy Kinga, az UTA Magyarország Kft . ügyvezető igazgatója

Eurapid: elsőbbségi sáv közúton
Tavaszi Csaba, a DHL Freight Magyarország Kft . értékesítési és marketingigazgatója

Könnyen elkerülhetők a sorozatos bírságok

„Van még fejlődési potenciál”

Az air cargo védelmének kihívásai
Macsári István, az ORFK RRI Légiközlekedés-védelmi Osztály vezetője

Ellenőrzési tapasztalatok a légi áruszállításban
Kozma Sándor tű. ezredes, a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Veszélyes Szállítmányok Főosztályának vezetője

A légi áruszállítás jövőképe Közép-Kelet-Európában

Énekek a hajózásról

A GDPR gyakorlati következményei
Pánszky Gyula ügyvéd

A jövő elkezdődött
Hortobágyi Ágoston, a DO-Q-MENT ügyvezető igazgatója