Tartalom
„Teljes körű szolgáltatásban hiszünk”
Kiss Péter, a METRANS Danubia ügyvezető igazgatója
Állomási tolatások már öt helyszínen
Takács Ferenc, a DB Cargo Hungária Kft. üzemeltetési igazgatója
Ígéretes az intermodális piac
Lippai Viktor, a Rail Cargo Terminál – BILK igazgatósági tagja
Szárnyal a szállítmányozás földön, vízen, levegőben
Merre tovább, szállítmányozás?
Francesco S. Parisi, a FIATA alelnöke és Iszak Tibor, az MSZSZ elnöke és a Raaberlog vezérigazgatója
Magyarország mikro- és makrogazdasági kilátásai
Vértes András, a GKI Gazdaságkutató Zrt. elnöke
Újdonságok a vámeljárásban
Szabó Károly, a NAV vámszakmai szakfőigazgatója
Országos Ipari Park Koncepció: az állami megoldás
Szarka Gábor, a NIPÜF Zrt. vezérigazgató-helyettese
Budapest lehetőségei a légi szállításban
Kossuth József, a Budapest Airport cargo managere
Trendek a Kína–Európa közötti árufuvarozásban, Magyarország lehetőségei
Pető Ernő, a ChinaCham Hungary elnöke
Hajózás és kikötők
Capt. Szalma Béla, a Magyar Dunai Kikötők Szövetsége elnöke
A globális tengeri konténeres fuvarpiac tendenciái
Szatmári Éva, a Kühne + Nagel tengeri szállítmányozási vezetője
A trieszti terminál legújabb fejlesztései
Marco Zollia, a Trieste Marine Terminal marketing- és értékesítési vezetője
A sokoldalú tengeri kijárat Délen
Borut Semrl, a Koperi Kikötő magyarországi képviselője
Új DHL Express központ a repülőtéren
Bándli Zoltán, a DHL Express magyarországi ügyvezetője
A legkisebb oroszlán
A jövő: az önvezető fuvar-lebonyolítás
Organikus és inorganikus növekedésnek köszönhető kiváló éves dinamika
Kalózok, rablók, szarkák…