A közel 2 millió euró értékű beruházással a Waberer’s Csoport 45 háromtengelyes és 5 kéttengelyes Berger pótkocsit helyez üzembe, melyeket a helyi és nemzetközi szállítmányozásban egyaránt bevetnek majd. Az alacsonyabb önsúlyú, nagyobb terhelhetőségű kocsik segítenek az üzemanyag-fogyasztás csökkentésében, így gazdaságosabb és kisebb kibocsátással járó fuvarozást tesznek lehetővé.
A Waberer’s Csoport mindig is különös gondot fordított flottájának frissen tartására: az utóbbi években nyerges vontatói jelentős részét lecserélte, hiszen a hatékonyság és minőségi szolgáltatás megköveteli a legújabb és legmodernebb eszközök használatát. A jelenlegi beszerzés is egy további lépés a vállalat ügyfeleinek magasabb színvonalú és zöldebb kiszolgálása érdekében.
A Berger Csoport több mint 50 éves fuvarozási tapasztalattal rendelkezik, kiemelkedő minőségű termékeivel hosszú távú partnerséget biztosít. A Csoport által gyártott könnyített félpótkocsik már 1994 óta a piacon található legkönnyebb és ugyanakkor legnagyobb terhelhetőségű félpótkocsik közé tartoznak. A Berger Ecotrail félpótkocsik 3 tengelyes kivitelben képesek 30 tonnánál nehezebb rakományok, hídelemek szállítására is. Az extrém terhelhetőség titka az anyagválasztásban és a legmagasabb minőségű megmunkálásban rejlik. A félpótkocsi speciális S700 acélból készül, amelynek rugalmassági határa 700 N/mm². Padlózata 7 tonnás targoncaterhelést is elbír, valamint pontterhelhetősége is rendkívül magas, lehetővé téve az akár 28 tonnás és 1,5 méter hosszú acéltekercsek biztonságos szállítását is. Az alacsonyabb önsúly és a nagyobb terhelhetőség közvetetten hozzájárul a károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez, hiszen egy fuvarral több termék szállítható el, a könnyű rakományoknál pedig a kisebb tömeg mérsékeltebb fogyasztást eredményez, így a Berger Ecotrail pótkocsik hozzájárulnak a Waberer’s Csoport klímacéljainak megvalósításához is.
„A Berger Ecotrail könnyített félpótkocsik integrálása a flottába újabb példája a Waberer’s Csoport elkötelezettségének a még fenntarthatóbb szállítás felé. Ügyfeleink igényeinek kielégítése és a magasabb szolgáltatási színvonal elérése mellett fontos számunkra, hogy csökkentsük ökológiai lábnyomunkat. Járműparkunk folyamatos fejlesztése lehetővé teszi, hogy még hatékonyabb és fenntarthatóbb módon végezzük munkánkat. Flottánk új tagjai innovatív technológiával rendelkeznek, kiváló minőséget képviselnek. Büszkék vagyunk rá, hogy a Waberer’s továbbra is a fenntartható szállítás úttörő szereplője a piacon” – mondta Barna Zsolt, a Waberer’s International Nyrt. elnök-vezérigazgatója.
2 tengelyes BERGER félpótkocsi
- legkönnyebb 2 tengelyes, alacsony kapcsolási magasságú félpótkocsi a piacon
- 4690 kg önsúly
- 34 raklapos rakfelület, illetve egyedi, több mint 2485 mm hasznos rakodási szélesség teljes magasságában
- erősített alváz, gumik és kereszttartók az extrém terhelhetőség és a hosszú élettartam céljából
- 34 raklapos, egyenletes rakomány esetében 25 tonna terhelhetőség
- félpótkocsi: akár 25,5 tonna feletti terhelhetőség
3 tengelyes BERGER félpótkocsi
- legkönnyebb 3 tengelyes, alacsony kapcsolási magasságú félpótkocsi a piacon
- 5020 kg önsúly
- 34 raklapos rakfelület, illetve egyedi, több mint 2485 mm hasznos rakodási szélesség teljes magasságában
- erősített alváz és kereszttartók az extrém terhelhetőség és a hosszú élettartam céljából
- 28 tonna terhelhetőség