A piros motorvonatok is kék–fehérek lesznek, kapnak konnektorokat és USB-csatlakozókat is.
A MÁV-Start kívül-belül egységesíteni kívánja a Stadler Flirt típusú motorvonatait. Bár az első hatvan szerelvény átalakításának műszaki tartalma még nincs pontosan meghatározva, azt lehet tudni, hogy az újabb generációs Flirtökhöz hasonlóan konnektorokat kapnak a piros vonatok, és a Kiss-tendernél előkerült USB-aljakat is beszerelik majd. Ezek a mobiltelefonok, tabletek egyszerű töltésére alkalmasak és jelenleg még a kék Flirtökbe sincsenek beépítve. Az utastérben az információs monitorokban és a szelektív szemetesekben több még az újabb generáció a réginél, az nem derül ki viszont, hogy ezeket is beépítenék.
A 060-as Flirt volt az első, amit ETCS-sel felszereltek és agyban kompatibilissá tettek a kékekkel. A motorvonatok kívülről a festési sémájukban különböznek. Az első hatvan Flirt piros festéssel érkezett egy olyan hagyományokkal rendelkező vasútra, ahol a piros mindig a dízel hajtást jelentette. Kellett is idő megszokni, sokan ellenezték tizenpár éve, hogy pirosak legyenek az elővárosi vonatok. Ez most változni fog: a tervek szerint a most még piros motorvonatok is megkapják a fehér–kék–sárga fényezést.
A külsőségeken kívül fontos változás, hogy folyamatban van az első hatvan Flirt ETCS-sel való felszerelése. Ez nem a mostani egységesítési hullám terméke, egy ideje már tart a folyamat, a flotta felébe már beépítették a modern biztosító-vonatbefolyásoló-berendezést és nemsokára már az összes piros vonatban működni fog az egység.