A UPS az iparágának legjobbjaként szerepel a Fortune magazin felmérése alapján idén is összeállított „Világ legelismertebb vállalatai” („World’s Most Admired”) listáján. A vállalat valamennyi vizsgált jellemző terén élen végzett a kiszállítási szektor cégei között.
A UPS magasan a második helyezett feletti pontszámot ért el az iparági kategóriában.
“Nagyon megtisztelőnek tartjuk, hogyebben a tekintélyes elismerésben részesültünk, – nyilatkozta David Abney, a UPS elnök-vezérigazgatója. – “Komoly tanúságtétel ez a cégünknél dolgozó elhívatott kollégáink és a folyamatos fejlesztésre épülő vállalati kultúránk mellett, melynek fő célja, hogy minél nagyobb hozzáadott értéket nyújthassunk ügyfeleinknek szolgáltatásunk során – végső soron ezek az értékek teremtenek meg és tartanak fent egy céget.”
A vállalat az alábbi tényezőkben első lett az iparágban: innováció, emberi erőforrás menedzsment, a vállalati erőforrások felhasználása, társadalmi felelősségvállalás, vállalatvezetés, pénzügyi stabilitás, stratégiai beruházások, termékek és szolgáltatások minősége és globális versenyképesség.
A UPS a világ egyik legismertebb márkája. A vállalat több mint 220 országban és területen működik, és az elmúlt években széles körben elismerték a világkereskedelem fejlesztésében betöltött növekvő szerepéért. A mostani az egymást követő harmadik alkalom, hogy a UPS elsőként végzett a Fortune magazin listáján a kiszállítási szektorban.
A teljes lista aFortune magazin január 22-én kiadott számában jelent meg.A lap felmérését piackutató partnerével, a KornFerry-vel közösen végezte el, összesen 3.900 cégvezetőt és gazdasági elemző szakembert kérdeztek meg.