Az ugrásszerűen kibővült termékválasztékon túl a Champion márka mostantól innovatív hagyományos és kiskereskedelmi programokat is kínál.
A kibővült Champion kínálatban egyaránt megtalálhatók a féktermékek (fékbetétek, féktárcsák és fékpofakészletek), világítási termékek (Xenon és halogén fényszórók, irányjelző lámpák és belső világítás), szűrők (levegő, utastéri levegő, olaj és üzemanyag), ablaktörlők (Aerovantage, Easyvision és Rainy Day termékcsaládok), valamint a gyújtási alkatrészek (eredeti Champion gyújtógyertyák, izzítógyertyák, gyújtástekercsek, kábelszettek és izzításvezérlő egységek).
A kibővült Champion portfóliót egy sor új termékalkalmazási és műszaki forrás, polcszerviz anyag, illetve az ágazatot és a fogyasztókat megcélzó kommunikáció támogatja. A márka kibővített weboldala – www.championautoparts.eu – a termékskálákon átívelő alkatrész-azonosító eszközt, üzletkeresőt, műszaki tippeket, valamint telepítési és hibaelhárítási útmutatókat is kínál, számos további funkcióval együtt. A forgalmazók, kereskedők és műhelyek szakemberei a www.fmcampus.eu műszaki oktatási portálon a Championnal kapcsolatos interaktív képzésekre feliratkozva további műszaki információkhoz férhetnek hozzá.
Az autóalkatrészekkel foglalkozó vállalkozások számára egy nagymértékben testreszabható új Champion „kereskedői sarkot” is kialakítottak, mely akár öt termékspecifikus modult is tartalmaz. Ez az új kiskereskedelmi megoldás valamennyi termékkategóriában egységesíti a megújult márkamegjelenést, emellett változatos, felhasználóbarát információs eszközöket is kínál, melyek a fogyasztók bevonását szolgálják.
„Az új Champion több egy termékkollekciónál. Egy teljes körűen integrált üzleti platformról van szó, melynek segítségével a vállalkozások növelhetik üzleti részesedésüket és az ügyfél-elégedettséget az ágazat egyik legnagyszerűbb márkájának segítségével” – tette hozzá Massimiliano Milani, a Federal-Mogul Motorparts, EMEA (Európa, Közel-Kelet és Afrika) termék- és marketing igazgatója.