Új informatikai rendszert vezetett be a közelmúltban a Waberer’s beszerzési folyamatainak átláthatóbbá tétele érdekében. Az alkalmazás egységes beszerzési keretrendszerrel segíti az ügyféligények magas színvonalú kiszolgálását, egyúttal a folyamatok visszaellenőrzését. Az elmúlt 4 hónap tapasztalatai alapján a moduláris megoldás teljes és valós idejű költéskontrollt biztosít a cégnek a pályáztatástól a szerződéskötésig.
A rendszer bevezetésével az elektronikus ajánlattételi folyamat révén jelentősen csökken a papíralapú adminisztráció a Waberer’s-nél. A meglévő adatbázisokat használva a tenderek során bővíthetik a meghívotti partnerkört, így a társaság az elérhető legalacsonyabb beszerzési áraknak köszönhetően kihasználhatja az árverseny nyújtotta előnyöket, egyúttal biztosítani tudja a beszerezhető termékek és szolgáltatások diverzitását.
A Waberer’s számáraa társaság méretét és szerteágazó tevékenységi körét tekintve kifejezetten előnyös, hogy az új rendszerben egy kézben tarthatók a beszerzés részfolyamatai, a partnerek, valamint átláthatóvá vált a pályáztatás rendszere, és lerövidültek az átfutási idők is. A cég a beszerzési igények figyelembe vételével folyamatosan dolgozik azon, hogy a versenyeztetésen alapuló keretszerződéseken keresztül minél több termék és szolgáltatás beszerzését tudja biztosítani a lehető legkedvezőbb szállítói kondíciók mellett.
Electool modulok a feladatvégzés szolgálatában
A beszerzési igény felmerülését követően az Electool elektronikus ajánlatkérés és értékelés támogató (sourcing) részével, valamint az e-aukció és elektronikus árlejtés (auction) modullal a Waberer’s beszerzési munkafolyamatának legfontosabb mozzanatait helyezték szabályozott keretrendszerbe.