2017. április 3-án indította el a Lufthansa digitális kampányát „Lufthansa Memory Network” címmel. Az online kampány célja, hogy utazásra ösztönözzön azáltal, hogy lehetővé teszi az utazás szerelmeseinek élményeik megosztását a http://www.lufthansa-memory-network.com/ platformon. Az új webhelyen az utazók megoszthatják egymással emlékeiket, és a hozzájuk hasonló felfedezők úti élményeit is megismerhetik. A kampány az egyéni, személyes úti élmények megosztásán keresztül kívánja másokban is felkelteni a vágyat az utazásra.
A platform a neurális hálózatok mintájára szerveződő, online fényképalbumként működik. A felhasználók összegyűjtött emlékeit többek között úti cél, aktivitás, dátum és más releváns kulcsszavak szerint rendszerezi. A felhasználók Facebook, Twitter vagy e-mail fiókjukon keresztül jelentkezhetnek be a platformra, és a helyszínt, évet, alkalmat és az emlék más jellemzőit megadó címkékkel ellátva tölthetik fel kedvenc utazásukról szóló fényképüket. A hálózaton belül aztán más utazók emlékeit is elérhetik kulcsszavas kereséssel vagy a képek év, földrész vagy ország szerinti szűrésével, sőt hozzá is szólhatnak mások fényképeihez. A felhasználók értesítést kapnak, ha valaki más is az övékhez hasonló emléket tölt fel. A fényképet feltöltők automatikusan ajándéksorsoláson vesznek részt, amelyen például a Lufthansa valamelyik európai járatára jegyet, elektronikus címkével ellátott Rimowa bőröndöt vagy GoPro HERO5 Black fényképezőgépet nyerhetnek.
A légitársaság hírlevelekben, az LH.com webhelyen és közösségimédia-csatornáin fogja hirdetni a „Lufthansa Memory Network” kampányt. A kampány a Lufthansa örökségre és múltjára hívja fel a figyelmet, mely téma egész évben fontos szerepet játszik a légitársaság kommunikációjában.