Az i-Cell által fejlesztett HU-GO elektronikus útdíjrendszer díjköteles hálózata a 2013-as induláskor 6500 kilométer volt, jelenleg meghaladja a 7300 kilométert. Az állam 10 év alatt csaknem 2500 milliárd forint bevételre tett szert az útdíjakból. Tavaly 430 ezer jármű 355 milliárd forintot fizetett az úthasználatért, tíz éve ez az arány 380 ezer és 163 milliárd forint volt, vagyis mintegy 12 százalékkal nőtt a közúti fuvarozás mértéke.
A hivatalos adatokból az is kiderül, hogy egyre kevesebb környezetszennyező tehergépjármű használja az utakat, és 10 év alatt szinte minden fuvarozó átállt a fedélzeti egység (OBU) használatára. Megduplázódott a török fuvarozók aránya, Romániából pedig másfélszer annyian jönnek, míg a szlovák és a német felségjelzésű járművek száma nagymértékben csökkent 2013 óta.