Márciusban 47.000 darab Fiesta talált gazdára, vagyis 12 százalékkal többet, mint a tavalyi év azonos időszakában.
A Fiesta értékesítési eredménye is hozzájárult ahhoz, hogy az európai piac márciusban eladási rekordot döntött 1,93 millió járművel, ami 10,8 százalékos növekedést jelent a tavaly márciusi darabszámhoz képest. Európa immár az USA-t is megelőzve a világ második legnagyobb újautó-piaca lett.
Márciusban a Ford 199.000 járművet értékesített Európában (14 százalékos növekedés a tavalyi év azonos időszakéhoz képest), s e mennyiségből 156.200 darab volt személygépkocsi (16 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor). Ezzel az eredménnyel a vállalat a teljes gépjárműpiac 9,2 százalékát mondhatja magáénak, és a Ford lett az európai piac második legkeresettebb autómárkája.
„A márciusi értékesítési sikerhez kiemelkedően járult hozzá a Fiesta töretlen népszerűsége, a modell 40 éves történetének legmagasabb havi Fiesta értékesítési számait érte el a Ford márkakereskedői hálózat Magyarországon” – nyilatkozta Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.
Európa öt legnagyobb autópiaca – Németország, az Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország és Spanyolország – közül Spanyolország produkálta a legnagyobb növekedést a Fiesta értékesítésében, ahol 97 százalékkal több kelt el a modellből, mint az előző év márciusában. Olaszországban 21 százalék, Németországban pedig 18 százalék volt a növekedés mértéke. Az Egyesült Királyságban, ahol a Fiesta az eladási listák örökös éllovasa, 8 százalékkal erősödtek a modell eladásai. Magyarországon az első negyedévben 405 Fiesta talált gazdára, ami 10 százalék fölötti piacrészesedést jelent ami az elmúlt év hasonló időszakához képest is jelentős mértékű, 80 százalékos növekedés.