Szállítmányozás 2024 konferencia

Új BKK Ügyfélközpont nyílt a Szentlélek téren

Újabb BKK ügyfélközpont nyílt a Szentlélek téri HÉV-állomáson. Az új, európai színvonalú, integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontban minden olyan ügy elintézhető, ami a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanaszok kezelése, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás.

BKK ügyfélközpont - Szentlélek tér

Az új ügyfélközpontban két kiszolgálópultnál intézhetik ügyeiket a Budapesten közlekedők. Az ügyfeleket a hatékonyabb kiszolgálás érdekében sorszám szerint szólítják. Ezen belül a mozgáskorlátozott és kisgyermekes ügyfelek prioritást élveznek.

Az ügyfélközpontban számos, a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos ügy elintézhető:

  • jegyek és bérletek vásárlása,
  • MOL Bubival kapcsolatos ügyek intézése,
  • bérletigazolványok kiállítása,
  • taxiközlekedésre vonatkozó panaszok, észrevételek bejelentése,
  • utazási információk, szórólapok, tájékoztató kiadványok terjesztése,
  • ügyfélpanaszok, bejelentések helyszíni  kezelése, rögzítése.

Az új ügyfélközpont – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig fogadja a BKK ügyfeleit.