Bővülő raktárkapacitás és digitális korszerűsítés

Bővülő raktárkapacitás és digitális korszerűsítés

Idén márciusban újabb raktári helyiséggel bővült a Ghibli Cégcsoport, így már több mint 30 ezer négyzetméternyi terület áll az ügyfelek rendelkezésére. A növekedés azonban nem ért véget, újabb nagyszabású beruházás vette kezdetét júliusban. Ezenkívül a vállalat kiemelt figyelmet fordít a folyamatos fejlesztésekre.

A szerződött megbízók által adott forgalom növekedésének és az újonnan érkező partnerekkel kötött hosszú távú stratégiai szerződéskötéseknek köszönhetően szükségessé vált – a vállalat székhelyén lévő 15 ezer négyzetméteres beltéri raktáron és 6500 négyzetméter kültéri tároló területen felül – egy másik, 4500 négyzetméteres, galériával ellátott terület bérlése. Ezt követte az év első felében az újabb 4 ezer négyzetméteres raktárbérlemény a Budapest Dock Szabadkikötő Logisztikai és Ipari Park területén.

A növekedés azonban nem ért véget, újabb nagyszabású beruházás vette kezdetét júliusban. A cégcsoport tagvállalata és a BUD Airport stratégiai megállapodást kötött egy új logisztikai raktárbázis igénybevételéről a BUD Cargo City területén. A 2020 év elejétől használatba kerülő terület főként a tengerentúli és légi áruk kezelésére lesz fenntartva, amely az árumennyiség növeléséhez is nagyban hozzájárul majd, hiszen hatékonyabb együttműködésre lesz lehetőség az iparágakban szereplő vállalatokkal.
A három raktárépületnek köszönhetően különböző típusú áruk tárolására biztosít lehetőséget a Ghibli. A klasszikus palettás tároláson kívül a tömbös árukezelésre is nagyobb terület áll rendelkezésre. Így nemcsak raktározási alapfolyamatokban kapnak segítséget a partnerek, hanem speciális címkézési, összeszerelési és szoftvertelepítési feladatokban is támogatásban részesülnek.

A raktárbővítésen túl a vállalat kiemelt figyelmet fordít a folyamatos fejlesztésekre. Az évek óta sikeresen működő GPS-es járműkövetés mellett 2018-ban bevezették a Ghibli GiTa applikációt (ld. keretben. A szerk.), amelynek segítségével díjmentesen, egyetlen kattintással nyomon követhető az áru útja. A fejlesztések itt nem értek véget, a vállalat folyamatosan törekszik a digitális korszerűsítésre.

Miért érdemes használnia Ghibli GiTa alkalmazást?

– Azonnal szállítólevél-visszaforgatás: a sofőr a szállítólevelet a helyszínen lefotózza és feltölti az applikációba, amely így azonnal online elérthető és letölthető.
– Online nyomon követhetőség: látható, hogy pontosan mikor érkezett meg az autó, mennyi volt az állásidő, és mikor hagyta el a lerakót.
– Reklamációk azonnali kezelése: eltérés, sérülés esetén a helyszínen kép és jegyzőkönyv is készíthető, ami szintén azonnal megjelenik az alkalmazás online felületén.