A DHL Express Magyarország Kft., az expressz szállítmányozási piac meghatározó szereplője árváltozást jelentett be: 2020. január 1-jétől a nemzetközi és belföldi szolgáltatások esetében átlagosan hét százalékkal emelkednek a szolgáltatások árai 2019-hez képest.
„A DHL Express célja, hogy olyan kiváló színvonalú és hosszútávon fenntartható megoldásokat nyújtson partnereinek, ahol saját üzleti igényeik szerint alakíthatják szolgáltatásainkat. Ennek egyik előfeltétele, hogy a hálózatunk fejlesztését célzó befektetéseket hajtsunk végre – mondta Bándli Zoltán, a magyarországi DHL Express ügyvezető igazgatója. – Az éves áremelés lehetővé teszi számunkra, hogy tovább fejleszthessük egyedi szállítási folyamatainkat és azok minőségét, mindezt annak érdekében, hogy a legjobb szolgáltatást nyújtsuk partnereinknek. Az e-kereskedelem növekedése miatt egyre nagyobb az igény az expressz logisztikai szolgáltatások iránt, ezért a DHL Express új repülőgépekkel bővítette gépparkját, és kiterjesztette globális hálózatát. Csúcsminőségű csomagszortírozó rendszerünk megnövelt árufeldolgozó kapacitással biztosítja az egyre növekvő csomagforgalom kezelését. Mindemellett fontosnak tartjuk a klíma- és környezetvédelem érdekében, illetve a fenntartható jövőért és a károsanyag-kibocsátás mérsékléséért tett eddigi és jövőbeni lépéseinket, melyek hozzájárulnak a saját és partnereink ökológiai lábnyomának csökkentéséhez.”
Az áremelés mértéke a helyi gazdasági körülményektől függően országonként változó, és a DHL Express minden partnerére vonatkozik, amennyiben az nem ütközik egyéb szerződéses feltételekbe. Az árakról legkésőbb december 1-jétől a DHL honlapján tájékozódhatnak az ügyfelek, valamint a cég online vagy postai levélben, illetve személyesen is tájékoztatja partnereit.