– Magyarország második legnagyobb vasúttársaságaként az önálló stand helyett miért a HUNGRAIL-t választották?
– A GYSEV Cargo számára a Transport Logistic az intenzív tárgyalásokról szól, számunkra könnyebbséget jelent, hogy a HUNGRAIL strandjának egyik legfőbb kiállítójaként kizárólag a meglévő és potenciális partnereinkre tudunk fókuszálni, a tárgyalási lehetőség a stand helyiségeiben ehhez adott. A GYSEV Cargo az árutulajdonosokkal nem áll közvetlen kapcsolatban, nekünk az operátorok, speditőrök, partnervasutak a megbízóink, amelyek nagyrésze a TL kiállítója, részvevője. A magyarországi vasútvállalatok számára elsősorban érdekes logisztikai cégek két, egymással szomszédos csarnokban kaptak helyet, az ezeket összekötő egyik folyosó pedig éppen a HUNGRAIL standjához vezetett, ami kiemelkedően jó elhelyezkedésnek bizonyult.
– Az idei tapasztalatok alapján hogyan változott a GYSEV Cargo nemzetközi megítélése, összevetve a korábbi évekkel?
– A GYSEV Cargo a korábbi vásárokat felülmúló piaci érdeklődést tapasztalt a társaság szolgáltatásai iránt: a cég kereskedelmi, üzemviteli csapata négy napig meg sem állt, nem volt üresjárat, a standon is sok tárgyalást folytattunk, illetve a partnerek standjait is felkerestük. A piacon elérhető diszkont teljesítmény diszkont áron, de mi nem ezt képviseljük, hanem kiszámítható minőséget kínálunk eredményt termelni képes áron, stabil, hosszú távú működést garantálva. A piaci konszolidáció jele lehet, hogy felértékelődni látszanak a kisebb, de stabil, eszközökkel rendelkező regionális léptékű szolgáltatók. A partnereink, a piaci szereplők elismerik a teljesítményt és a minőséget, ezért már olyan lehetséges megbízók is nyitni szándékoznak felénk, amelyek hagyományosan mással dolgoztak eddig. A GYSEV Cargo működésének következő másfél évét, középtávú üzleti lehetőségeit jelentősen befolyásolja a Münchenben eltöltött négy nap, amely kiemelkedő, koncentrált lehetőség az üzleti kapcsolatok építése és mélyítése céljából.