A holland Mitsui Rail Capital Europe (MRCE) 25 Vectron lokomotívot rendelt a Siemenstől, amely három részletben szállítja le a mozdonyokat.
Az egységek közül 10 többáramnemű (MS, többrendszeres) Vectron mozdonyt 2018 végéig szállít le a gyártó, és az európai forgalomban közlekednek majd Hollandiától egészen Délkelet-Európáig. A 2019 második felében leszállítandó 10 Vectron MS mozdony a Rajna-alpesi közlekedési folyosón fog üzemelni. Az öt fennmaradó egységet egyenáramú lokomotívként (Vectron DC) gyártják le, kizárólag Olaszországon belüli használatra. A tervek szerint ennek az öt mozdonynak a leszállítása 2019 márciusában esedékes.
Ezzel a megrendeléssel a mozdonyok bérbeadásával foglalkozó MRCE Vectron flottáját alkotó – köztük az észak-déli közlekedési folyosóra és a kelet-európai piacokra szánt– mozdonyok száma 136-ra emelkedik. A Vectron platform rugalmassága lehetővé teszi a cég számára, hogy kihasználja a határokon átívelő közlekedéshez kialakított megoldások előnyeit.
A többáramnemű mozdonyok maximális kimenő teljesítménye 6400 KW, a legnagyobb sebessége pedig 160 km/óra, míg a Vectron DC teljesítménye 5200 kW. Mindkét változatot felszerelték a szükséges nemzeti vonatbefolyásoló rendszerekkel, a Vectron MS mozdonyokon pedig megtalálhatók az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETCS) berendezései is.
A jármű megjelenése óta a Siemens már több mint 700 alkalommal értékesített Vectron mozdonyokat, 37 ügyfél számára a világ 15 országában. A flotta által eddig megtett távolság meghaladja a 110 millió kilométert. A mozdonyok jelenleg Ausztriára, Bulgáriára, a Cseh Köztársaságra, Horvátországra, Finnországra, Németországra, Magyarországra, Olaszországra, Hollandiára, Norvégiára, Lengyelországra, Romániára, Szerbiára, Szlovákiára, Szlovéniára, Svédországra, Svájcra és Törökországra rendelkeznek érvényes működési engedéllyel.