Az airBaltic színeiben repülő Bombardier CS300-as heti három alkalommal közlekedik a magyar és a lett főváros között.
A 145 ülőhelyeskanadai CS300-as géptípus bevezetésével kapacitást is bővít a légitársaság: az új gépeknek köszönhetően éves szinten 13 ezer plusz ülőhelyet kínálhat az airBaltic a korábbi légcsavaros-gázturbinás Dash-8 Q400-asokhoz képest a két főváros között. Ez évente akár 35 százalékkal több utast jelenthet ezen az útvonalon. Az airBaltic gépei a korábbi menetrendhez hasonlóan heti három alkalommal teljesítik a Riga–Budapest–Riga útvonalat. A járat rendkívül népszerű a lett főváros repülőterén keresztül nyújtott átszállási lehetőségek miatt is, egyebek mellett Tallin, Helsinki, Vilnius, Szentpétervár és Moszkva irányába.
A CS300 fedélzeti kialakítása az utasok maximális kényelmét szolgálja, de nemcsak az utasok, hanem a környezet is „jól jár” ezzel a géptípussal, amelynek lényegesen kisebb a károsanyag-kibocsátása, mint a hasonló kategóriájú repülőgépeknek. A Bombardier legújabb gépe több tonnával könnyebb, mint a kategória hasonló (100–150 férőhelyes) repülőgépei, emiatt az üzemanyag-fogyasztása is az egyik legkedvezőbb a piacon. Ebben persze nemcsak a csökkentett tömeg, hanem a legkorszerűbb Pratt& Whitney PW1500G típusú sugárhajtóművek is jelentős szerepet játszanak, amelyeknek a környezeti zajterhelése is jóval kisebb. A típust a kanadai gyártó elektromos fékrendszerrel szerelte fel, ennek köszönhetően minimális mértékű kopás mellett hatékonyabb a fékezés, ezáltal simábban lassul a repülőgép a landolás után a betonon.
Az airBaltic a Bombardier C Series 300 bevezető légitársasága, azaz náluk állt először menetrendszerű forgalomba az új típus. (A kisebb Bombardier CS100-ast a svájci Swiss állította üzembe elsőként.)