Triesztben jártak a fiatal magyar szállítmányozók

Triesztben jártak a fiatal magyar szállítmányozók

A szakma képviselői először a partról, majd a tenger felől is megtekintették a Trieste Marine Terminal (TMT) konténerterminált, a Samer Seaports & Terminals Srl RoRo-terminált, a Pacorini Group kávébabsilóit és az Adria Port Zrt. leendő magyar terminálját is. Trieszt 1719-ben alapított kikötője az Osztrák–Magyar Monarchia óta kiemelkedő fontosságú szerepet tölt be a hazai gazdaságban. A jelenlegi kapacitása évi 900 ezer TEU, működését 2500 m2 fedett és 2500 m2 nyitott raktár, 7 db Post Panamax daru, 770 m kikötő 18 m merülésű teherhajók részére, 3 db vasúti gantry daru és 3000 m vasúti pálya biztosítja évi 7 ezer vasúti szerelvény kezelésére.