Ez a cikk a KözlekedésVilág III. negyedéves számában jelent meg.
A Shell hűségprogramjának tagjai mostantól nemcsak digitális kártyával gyűjthetik pontjaikat mobiltelefonjukon keresztül, hanem sokkal szabadabban használhatják fel azokat. A program új autósegély-szolgáltatásánakköszönhetőenpedignyugodtabbankelhetnekútra, így teljes mértékben a vezetés élményére koncentrálhatnak.
Nincs idő bíbelődni
Manapság egyre ritkábban látni, hogy valaki az út szélén saját maga áll neki kereket cserélni, vagy más autósokat int le segítséget kérni. Ez nem csak a nőkre igaz, a férfiak is egyre kevésbé kezdenek neki utcai ruhában bíbelődni a pótkerékkel. Persze ez azzal is magyarázható, hogy a mai autók már bonyolult szerkezetek, és akár egy egyszerű akkumulátorcsere is komolyabb szakértelmet igényel. Pedig az olyan kellemetlen meglepetések, mint a defekt vagy a hirtelen kiürült üzemanyagtank, mostanság is gyakran teszik próbára a gyanútlan autósok idegeit, nemcsak hosszabb utazások, hanem a napi ingázások során is. „Az emberek általában azt gondolják, hogy velük semmi baj nem történhet, ezért amikor ez mégis bekövetkezik, nem tudják, mihez kezdjenek. Az új autók rendelkeznek valamilyen színtű autósegély-szolgáltatásra kiterjedő biztosítással, amelyet általában a vételár tartalmaz a garancia erejéig. A többiek számára jelenthet optimális megoldást a ClubSmart Program keretében nyújtott szolgáltatás, vagyis mobilitási garancia, amely leveszi a vállukról ezt a terhet” – mondta a ClubSmart autósegély-szolgáltatás biztosítási partnere, az Allianz Assistance magyarországi vezetője, Nagy Róbert
Segélyszolgálat, helyben
„A tervezésnek nagyon fontos szerepe van. Sokkal nyugodtabban kelünk útra, ha megpróbáljuk tudatosan átgondolni, merre megyünk, hosszabb utazások alkalmával hol tankolunk, hol étkezünk, hol pihenünk, vagy hogy vészhelyzetben mi a teendő” – emelte ki Czebe Sándor, a Safedrive Kft. biztonságtechnikai trénere. Ideális esetben ennek része, hogy minden indulás előtt – a hétköznapokban is – körbejárjuk az autót, meggyőződünk a gumik épségéről, vagy hogy nem történt-e kár időközben az autónkban, illetve figyelünk arra, hogy hol parkolunk. „Egyszerűbb és biztonságosabb a parkolóhelyhez hívni a segélyszolgálatot” – tette hozzá a szakember. „Mindig figyeljünk a műszerfal jelzéseire – ha a kontroll-lámpa pirosra vált, vagy feltűnik az autó megváltozott viselkedése, álljunk meg. Műszaki hiba esetén szinte bárhol félrehúzódhatunk, és a megállás után azonnal állítsuk le a motort. Ha szükséges, féktávolságnyira tegyük le az elakadást jelző háromszöget, és menjünk a járműforgalomtól védett területre.” Ha biztonságosan leparkoltuk autónkat és magunkat is biztonságba helyeztük, már csak ki kell hívni a ClubSmart Allianz Assistance által üzemeltett autósegély-szolgálatát, akik onnan átveszik az irányítást, és gondoskodnak arról, hogy minden gördülékenyen menjen. A program aktív tagjai számára (regisztrált ClubSmart tagok, havonta legalább egy Alap ClubSmart pontot gyűjtöttek és rendelkeznek elektronikus online fiókkal) elérhető autósegély-szolgáltatást defekt, akkumulátor-lemerülés, téves üzemanyag-tankolás, üzemanyag-kifogyás esetén lehet igénybe venni, illetve tanácsadás is kérhető, például az autó sérülésével járó esetekben.
Számos meglepetés
„Sokat gondolkodtunk azon, hogyan tudnánk úgy megújítani a ClubSmart Programot, hogy az olyan hasznos előnyöket kínáljon vásárlóink számára, amelyek örömtelibbé teszik és egyben megkönnyítik az utazásaikat. Tavaly mutattuk be továbbfejlesztett minőségi üzemanyagainkat, tavasszal új étel-ital kínálatot fejlesztettünk ki Fördős Zé-vel, és elindult a töltőállomásaink shopjainak átalakítása is, amelynek köszönhetően ma már sokkal modernebb környezetben pihenhetnek meg vendégeink. Ezek mind-mind fontos összetevői a gondtalan utazásnak a nyaraláskor és a hétköznapokban egyaránt” – hangsúlyozta Bujdosó Andrea, a Shell Hungary Igazgatóságának elnöke. „A hozzánk betérőknek nemcsak különleges vásárlási élményt szeretnénk nyújtani, hanem elkísérni őket a teljes utazáson. Az Allianz Assistance közreműködésével biztosított új autósegély-szolgáltatás lehetővé teszi, hogy gondoskodjunk hűséges vásárlóinkról, utasaikról és autójukról, bármerre is vigye őket az útjuk. Az új, mobiltelefonon keresztül elérhető digitális kártyának köszönhetően a használat is sokkal egyszerűbb lesz, s az applikáció segítségével a pontok alakulásának nyomon követése is könnyebb.” Emellett a megújult ClubSmart Program számos új meglepetéssel jutalmazza a hűséges vásárlókat – az időszakosan elérhető exkluzív ajándékok mellett újdonság, hogy a tankolással gyűjtött pontok kedvezményre válthatók a shopban található termékekre, szolgáltatásokra vagy üzemanyagra, és mostantól minden 10 pont 10 forint kedvezményt jelent a vásárlás végösszegének legfeljebb a feléig. Az új partnereknek köszönhetően a Booking.com-on foglaláskor, és a Rentalcars.com-on autóbérlésnél is lehet már ClubSmart pontokat gyűjteni.